Friday, April 8, 2011

i get new love

auw....thanks my lovly cute pet!
and specially to my untie
because give this hamster to me!!!XD
i never thing that i get this little small hamster
she so cute!!!and always make me smile when i sad
dia la yang paling aku sayang sekarang ni
dia la cinta hati aku
sentiasa ada je masa nak teman kan aku
selalu bermain dengan dia
keja dia kan tahu makan tidur main jek
tension juga la aku tengok dia ni kalau tanak bergurau senda dengan aku
hhahahahXD
walau pun dia ni binatang
tak boleh nak bercakap dengan aku pun
aku tahu dia rasa apa yang aku rasa
orang mesti cakap aku gila kan?
tapi betul la!
walau pun binatang ni tak ada akal tapi depa orang punya perasaan
pernah tak korang tengok binatang peliharaan korang nagis sebab tak pernah layan dia?
tak kan?
sebab depa orang ni tak pernah tunjuk 
lagi pun aku pernah tengok
and bagi aku
binatang ni seperti manusia juga so deserve di layan seperi manusia
walau pun hanya sekadar binatang
walau pe2 un
aku tetap sayang kan ko
<3 my lovely pet

No comments:

Post a Comment