Friday, April 8, 2011

love?boyfriend?

thanks a lot doing this to me!
bravo!
ko sendiri cakap dengan aku jangan pernah menduakan ko
siap berjanji bersumpah seranah!
ini yang ko balas?
berkata macam2 dengan aku tapi?
ko sendiri yang curang!
bravo2!!
aku benci ko!
puas aku sayangi ko!
and do everything just for u!
ubahkan perangai aku
prepare macam2 untuk ko
tp tak kesampaian untuk aku bagi tu semua kat ko
ko mempermainkan hati aku 
aku bukan binatang untuk ko mainkan
tapi aku akan cuba sedaya upaya aku
sebab aku nak bagi something untuk ko
let you know so deep my love for you
not just a game
but our love ryte now already ??
just know yourself,i dont want to tell you
aku tak pernah sangke ko memperlakukan aku macam ni kan?
aku menangis!
kecewa!
marah!
benci!
macam2 la!!!sampai hati ko kan
aku ingat aku kan aku akan stay dengan ko kan?
tapi sebenarnya tak
tak mengapa la
aku faham......semoga berbahagia keyh
hadiah yang aku nak bagi tu akan aku bacakan untuk ko
thanks for everything my dear

No comments:

Post a Comment