Friday, April 8, 2011

family?

i thing nothing happen
maybe hubungan aku dengan ibu ku sekarang ni dah makin rengang dari hari ke hari
ala...
paling lama pun sebulan jek
itu pun kalau mara dia dah hilang
kalau tak
tunggu je la
kalau tak reda juga
angkat kaki keluar rumah je
aku tak di perlukan lagi kan
buat apa susah2 sakit hati tengok muka aku dekat rumah ni je kan
lantak korang la nak buat apa
janji korang bahagia
aku tanak busy body dengan life ko
aku dengan adik girl aku??
macam tu je la...
ada masa tegur 
kalau tak
diam je la.....
ayah aku?
lagi la
memang tak pernah nak bercakap kalau tak penting
melainkan kalau nak kenakan aku
bercakap la
itu pun kejap
adk laki aku?
tinggal jauh la!
aku rindu kan dia la
aku memang perlukan dia
kenapa la dia stay jauh dari aku
kadang2 menangis tu!
teringat kan adik aku punya pasal...sayang doe sama dia...
dia la tempat aku luahkan sakit hati mara semua la....yang paling penting
dia la tempat selalu aku mengadu and mengedik
hahahXD,sayang ko la bodo!
bila la ko nak balik kan?mesti lama lagi kan??maklum la...asrama!
so....
the whole thing that happened at home
like i stay alone at home
see??
when i at home no one that want talk or spend time with me?
thing that i already grow up u never want give me a love even for a bit
so cruel!
btw
thanks because do this to me
and one more things for me
go on with your life even u hurt more and more....n.n

No comments:

Post a Comment