Friday, April 8, 2011

firstly about my life

hidup aku sekarang ni penuh dengan segala yang serabut2 la
aku pun tak tahu nak cerita kan bagaimana
sebab memang serabut
benda yang aku tak nak fikir pun mesti terfikir la
aku pun tak tahu pe yang nak jadi dengan kehidupan aku ni
kadang kala aku rasa nak jadi who i'm...yang old back
itapi kadang2 aku fikir
dah banyak aku rosak kan hidup aku ni
perlukah aku berubah dan memulakan hidup baru aku?
aku menjadi dilema disebabkan ini semua la
time bila aku nak berubah ada la makhluk allah tu bikin masalah dengan aku
adalah kan orang tu,tak perlu aku nak bagi tahu....
bila aku perangai setan mula la nak bising aku tanak berubah
padahal aku dah buat tapi ko sendiri yang tanak terima kan?
aku pun tak faham dengan perangai ko la
ko yang selalu serabut aku yang kena
aku jadi tempat ko lepas mara
geram
benci
dan segala yang negetif la
aku banyak juga bersabar dengan ko
tapi aku fikir ko orang yang aku sayang je kan?
kalau tak
memang aku tanak amik peduli pasal ko dah
tapi apa kan daya aku nak melawan segalanya kan?
itu la kelemahan aku and kekalutan yang aku alami bila cuba berubah
apa2 pun yang berlaku
aku akan mintak tolong pada kekasih hati yang tak pernah jauh dari sisi aku
iaitu yang atas tu
dan aku terima kasih banyak2 walaupun pelbagai masalah aku timbul kan
dia sentiasa berada di samping aku
aku menjadi kuat di sebabkan dia la
and aku tanam kan di hati aku yang aku akan cuba tok berubah
insyallah pada masa yang tedekat ini aku akan jadi yang new walaupun tak berubah sepenuh nya
and i hopa that
someone akan sokong aku dati belakang....XD

No comments:

Post a Comment