Thursday, January 6, 2011

panas + sejuk


sejuk gila satu hari ni!
maklum la kan
hujan kata kan!
so aku mengalami penyakit yang amat di kenali
dan amat merbahaya sekali!!!
tidak!!!
mahu tahu kah apa penyakit tu?
sangat bahaya!
tak tahu la boleh membawak maut atau tidak
tapi kadang2 boleh bawak mati juga la
di sebab kan aku rasa badan aku panas tapi kawan aku cakap aku sejuk cam baru keluar dry peti ais
agak2nya korang tahu kah apa penyakit yg bawak maut itu?
tak ada la serius sangat bagi aku
tapi kalau tak merubati secepat mungkin
dan membiarkan ia makin melarat 
semakin hari semakin teruk
bila dah teruk jadi parah
bila dah parah semua tak boleh jalan 
kalau semua tak boleh jalan tgu masa
bila dah tunggu masa makna nya???
****
tak tahu la nak cakap apa kan..
korang agak kan...
apa kah penyakit yang aku telah hidapi sekarang ni sampai boleh mengugatkan nyawa aku?
mesti korang tertanya-tanya kan?
kenapa aku boleh cakap cam gini kan?
penyakit yang aku hidapi sekarang ni
ialah....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
  
 
DEMAM SAHAJA!!!!XD

No comments:

Post a Comment