Tuesday, December 7, 2010

perut ku!


pelik sunggu hari ini
aku berasa betul2 pelik
kenapa perut aku pedih gila!
sakit gila!
tak terkata la kan
kalau nak kata datang bulan
peh!
lambat lagi time ko nak sakit2 perut ni
aku kira kot!
hehehXD
aku dok la usap perut aku yang sakit ni satu hari
dah bagi makan,sudah...
makan tak stop2 pulak
di suruh berak,katanya tak mahu..belum tiba waktu
bila target mesti period ni,tapi kata bukan
aku dok la jaga perut aku yang sakit ni
peh!!!
macam mengandung pula
sibuk nak usap jaga segala
hahahahXD
aku tunggu punya tunggu
tiba la waktunya
iaitu waktu sekarang ni la
dalam pukul satu macam tu
rupa2 memang betul la aku nak berak ni
maklum la
dah 2 hari kot tak berak
hahhahhaXD
so dengan ragam nya yang sangat memulas2
aku cepat terjun ke bilik air melepaskan emas aku yang berharga ini
sengat la melegakan hati ini
hahahahXD

ftb:cerita yang sanggat bodoh!

No comments:

Post a Comment