Tuesday, December 7, 2010

my twinz mou dtg!!!


yeyeh!!
twins aku nak datang
miss you so much
even pun tak lama
cukup membahagiakan aku
dia akan datang 14 hari bulan ni
tapi dia akan balik 17 hari bulan
tengok!!!
tak lama kan dia dok rumah aku???
tapi tak mengapa la
cukup membahagiakan hati aku
even tak lama pun
janji dapat jumpa penyagak gila ni!!
hahahXD
suka-suka!!!!
happy gila la!!!
capat2 la hari berlalu dan aku dapat berjumpa dengan ko kan
dapat la aku sayang2 dengan twins aku ni
tapi kan
twins aku sekarang dah gemok!!!
lain gila!
dulu badan sama je dengan aku
tapi sekarang???
2X ganda lagi besar dry aku
hahhahah!XD
kutuk dia pulak
tapa2
dia memang tahu pun aku selalu panggil dia gemuk
tapi dia sekarang cuba nak kurus balik
bagus la tu
semoga berjaya ya kak
yeah!!!!!
XD
lubiew so much...
i waiting u!!!
yeah!!!XD

No comments:

Post a Comment