Tuesday, December 7, 2010

crows zero 2


tercapai jugak la hasrat aku nak menonton crows zero 2
amin!
peh!!!!
best kot!!!
nak tunggu kawan aku download dia cakap ada problem 
so aku download la at youtube punya
janji aku dapat tengok!
yeah!!!!
dapat tengok genji lagi!!!
genji!!!
i love you!!!
yeahh!!!
muka genji sam gila dengan ex aku zans
ada rupa sham sikit pun ada
aku first2 tengok cerita ni kan
aku terus teringat kat zans
yela
miss that moment 
badan dia,muka dia,cara pakaian dia...
arghhh!!!!
dari a-z la kan
sebijik macam zans la
ohh
i miss u lot zans
teringin nak bertemu kembali dengan kamu
dah2
lupa kan dia
dia hanya la memory aku
kenangan silam yang hanya tinggal kenangan sahaja
kita sambung balik cerita kita
tah kenapa la aku amat meminati genre ni
maybe sebab ganas kot
maklum la kan
banyak lawan2
gadis2 mana la minat tengok cerita ni
aku jek bagai nak rak tengok
siap dok cangkuk lompat2 menjerit2 nama takiya genji!!!!
bila genji nak tumbang jek
aku bagi semangat menjerit2 bagai orang gila
ibu siap cakp
"abang,adk..tengok akak ko dah gila jerit nama orang dalam drama"
aku peduli apa
lantak korang la kan
aku bahagia dengan cara aku
korang apa tahu??
hish!
walau pun mereka suka bergaduh
tapi dia orang baik gila dengan gadis
contohnya macam
genji la!!!(buah hati aku),serizawa,mikami brother,chuta dan byk lagi
dan aku tak sabar2 tunggu crows zero 3 pulak!
nak tengok genji lawan rendaman!!!
yeah!!!
aku pasti berada d sisi mu syg and memberi sokongan kat ko la!!!!
go,go,go GENJI!!!
heheheheXD
fanatic sanggat la pulak...
arghh!!!
p lantak la
aku peduli apa....=P

No comments:

Post a Comment