Tuesday, December 7, 2010

dulu ko memang indah di mata ku



wahai tempat yang ku puja2
yang ku sayangi 
dulu ko lain
sekarang ko dah banyak berubah
dulu tempat ni la aku pergi makan jalan2 semua
tapi sekarang ni?
telah menjadi tempat lepak
nak2 
budak kecik pun ada!!!!
lepak di situ hanya la sekadar nak dapat kan hot saja
wahai teman2 ku
apa yang ada pada hot?
kalau hot itu mampu buat kamu menjadi perdana menteri or CEO
aku tabik ohh!!!!
ni tidak
hanya nak nama naik semata-mata
sanggat membazir kan masa
sudah la sesak
penuh dengan orang pulak tu
nak pulak kan
penuh dari tepi higway tu sampai ke dalam2 tangga pavi semua
apa ini semua???
aduh!
serabut la weyh
kalau nak tunggu orang ke 
tak apa jugak
ini tidak
tunggu depan pavi tu jual muka
peh!
tak payah la
bazir masa je
aku ada jugak la duduk kat depan pavi tu
tapi tunggu orang je
sampai je orang
aku blah masuk dalam jalan2
tengok barang pe yang lawa 
hehee!XD
sememangnya hobi aku
di sini
aku ingin menyatakan isi hati aku
aku berharap
kembali la seperti dulu wahai tempat yang aku sayangi
seperti masa aku tingkatan dua dulu
aman dan tidak sesak
terasa sangat bahagiaXD

No comments:

Post a Comment