Thursday, December 30, 2010

my noty sister



nama dia fanny lee kar yee!!! aka yuri gemuk!!!
yeah!!!!
first time kenali dirinya semasa zaman gothic dulu
dia suka cakap!banyak cakap!memang bercakap 24jam!
hahhaXD
aku sayang dia oh!!!!!!
dia ni macam2 peah awww...suka sangat buli dia,masuk air
and macam2 lagi
yang beshya dia layan perangai aku yang macam budak2 ni huh!
hahahaXD
and thank you so much aku bertemu dgn dia
dia la kakak yang paling baik and tak pernah lost contact dengan aku
i miss you so much sys!!!
haiyak!!!ble boleh jumpa kamo huh?
nak pelok2!!nak kiss2!!!tak sabo nak jmpe sys!
terlampau banyak fasal diri ko yang aku nak meleter
nnti cakap lebih2 merajuk pulak!
dah la kakak suka merajuk!!like???
hanya aku jek tahu macam ap!hahahahXD
and i hope hubungan kita kekal forever kak
xdew perhujung benti dia!
thanks coz be my noty sys!
love you gemok!!!!>333

No comments:

Post a Comment