Thursday, December 30, 2010

2010 byebye

2010:
i gonna miss this year!!!
so sadT.T
benda yang lepas,lepas kan
segala hitam,bersih kan jadi putih
forget old story and open a new book!!!
yeah!!XD
walau pun banyak perkara pahit dan buruk berlaku dalam tahun ni
aku tetap happy dengan kehidupan aku pada tahun ni
even penuh dengan kesedihan yang bodoh2
hahahXD
and penuh dengan kebunga-bungaan cinta dengan mamat bernama amer
urm..
tah la..
aku tak bapa nak ingat la story tahun ni
banyak sangat makan semut sampai jadi lupa aku ni!!
hahahXD
btw!
im gonna miss this year and be my memory
i hope...
my future will be better and have a good relationship this year!
and!!!!
dont forget!
menjalinkan hubungan yang lebih kukuh dengan bf aku!!!
amin.....(>3<) 
 
2011:
here you come!!!!
aww3!!
tak sabar aku nak bukak cerita baru!!
apakah yang akan berlaku pada tahun ni ehh?
mesti banyak perkara yang berlaku kan?
aku harap gila!!tahun ni aku ada luck yang sangat bagus
arghhhh!!!!!!!
 home tuition!what the hell is this!!!oh!
shit3!!!!unlike!!>.<
SPM!!!!!IMPORTANT3!!
if i failed?oh..dont know what want to do
if i get a good result?i know where i must go!
must active in sport again!!!>.<
number 1!!!!hohohohoXD
must have a fantastic memory at here even i hate this school!
even school like hell in jail!but at here i get all my knowledge!
at here i be a person not rubish
at here i get all friends even i hate friends at here!
at here i know who can be friends
and who can be a enemy
ahhhh!!forget about that!!!
hurry up spm!and finish it!
wanna going genting!!!!with sara and zii!!!
cannot wait it any longer!!
must get a lot of money!(>3<)
ahhhhhhhhhh!!!!!!!!
so excited!!!!XD

No comments:

Post a Comment