Sunday, November 21, 2010

taiping


semamlam sepattnya aku dah update blog aku tahu tak!!
disebabkan internet lembab gila babi dan ada masalah teknikal terpaksa la aku tangguhkan seketika la kan...
huhu
sedih kot hati aku ni
semalam aku tidur bagai nak rak kot!
susah aku nak bagun even kawan aku dah kejutkan aku
aku uat tak ngerti je
maklum la kan
dah 2 hari tak tidur kot
and nak2 hangout one day 2 lah yang penat gila
bagun je aku mandi makan siap then trus gerak g perak bersama dengan ika ku!!
hehehe
sampai2 perak aku dengan ika tengok video je la
nak on9 tak dapat kn
internet sial
then abis tengok kami tidur
tadi bangun pun pukul 12 lebih
siap2 makan gerak keluar
now aku dekat KFC on9 la cerita diakan!!
maklum la kan
internet buat masalah lagi
so disini la aku menanmpak nak on9 seketika
aku berada di taiping sentral yang tak berapa best kot!!!
hurm
aku tak tahu kot nak story apa lagi
tu je kot buat masa ni
now aku nak jalan2 g karoake!!!!!
bye2 all

p/s:I LOVE YOU AR!!!!(sibuk je aku nak kaitkan AR dalam ni..hehe...maklum la kan...kekasih yang aku sayangi tah bila nak dapat kan..hahahahah)

No comments:

Post a Comment