Tuesday, November 23, 2010

perak,perak,perak



sudah tiga hari aku berada dekat sini kan???
hurm....
sekejap bosan,sekejap ok je
tah la
kadang2 tak tahu nak buat apa kat sini
yang aku sakit hati gila kan!!
tadi aku dengan ika jalan2 la tengok kawasan kat situ
boleh2 pulak la suara minah gila mana tah
"kamu ni sesat ke apa??muh gilo ke ap??"dengan sleng dia yang berbahasa perak la
aku dengan ika buat bodoh je la kan
kalau layan kan parah pulak
tak pasal2 masing2 gaduh keluar parang!!!hahahaha
bodoh2 je kan
maklum la kan kawasan kuno kne la terima la kan
hummmmm
now aku dengan ika berada di mcd nak on9 punyer pasal la..
biasa la kan
line internet kat rumah macam sial je
sakit hati ni
tadi abang karok kan ngorat
bodoh2 je kan
tapi best la kan
mereka sporting tak macam sesetengah tempat
hehehe
so now aku nak g karok la ni
aku dah bosan lepak mcd,duet dah keluar,on9 pun sudah
apa lagi eh??
boleh dikata kan semua kerja yang aku nak buat sudah complete la kan
heheheso disini saja la cerita aku ehhh
bye all readers ku
muahhhhhh!!!thanks kepada yang setia membaca blog aku ehhh
n.n
*time memekaka!!!yeah!

No comments:

Post a Comment