Saturday, November 20, 2010

perak mai!


perak aku datang!!!!
hahaha
betul ke bm aku?
biak p la arn
yang aku tahu,nanti dah sampai sana aku nak cari hutan lol
nak mandi air terjun
dah lame kut tak mandi air hutan ni
hehehe
mesti best kan??
nanti mesti jumpa mamat2 sengal kat sana kan?
buat bodoh sudah
ada orang ngorat ckap aku dah couple dengan AR
bukan dpew orang kenal pun kan
hahaha
AR baca ni mesti ie marah kan?
sorry AR,terpakse aku lakukan begitu
aku tak nak orang ngorat aku la
sebab ko jantung aku,nyawa aku
so dalam hidup aku ada ko je la kan
huh!
topup tak ada pulak kan?
sebelum aku terbang ke sana lebih baik aku topup cepat2
senang sikit hidup aku nanti
boleh contant AR kan
hurm
aku nak topup kan AR lah
nak msj dengan dia la
huhuhuhu
ehhhh!!!!
dh tukar topik ni
kalau start je cerita tentang AR
mula lah aku nak cerita non-stop ni
huh!
sambung balik........
so aku akan jalani kehidupan si sana selama seminggu
mesti ada hari2 yang bahagia bersama dengan si ika ni kan
hehehe
so.....
kalau nak tahu cerita tentang kehidupan aku di sana
tunggu je la ok
ok lah
aku nak keluar g kedai and ready2 nk gerak
supaya tak terlambat
bye2 all
n.n

No comments:

Post a Comment