Friday, November 26, 2010

bye2 taiping


aku akan merindui diri mu wahai tempat yang aku sayang
hahahah
hurm
satu minggu tinggal di sana menghabiskan sebanyak rm100 hanya untuk karoake
pehh!!!!!
kalah orang kaya g memekak!
hurm
thanks kepada abang yang suke melayan karenah budak kecik macam aku neyh
aku rindu ko la abang gila!!!
aku sayang rumah itu(rumah ayah ika)
sebab ada lelaki mistery yang aku cube nak cungkil akhirnya dapat jugak
sanggup kot tak tidur semalaman semata2 nak tahu siapa dia
bengong kan aku dengan ika??
orang tak de kerja macam ni lahhhh
dengan kita orang kena panggil SESAT & GILA pulak!!!
soit jek minah babi uhh!!!
dengan g tasik orang ngumpat gelak lahhh(hey!tak penah tengok orang pakai suar pantai ke???bodo punya pompuan!!!g tasik pun nak lawa2..tahu la ada mamat kan..ala...takat mamat macam uhh???tepi choket banyak la...beh baik aku ngorat laki kat kl neyh...sebab kl ku syurga ku!haha)
huhuhu!
kolot gila orang kampung ni!!!!
benci pulak aku kat korang!!hahaha
hurm...
dengan aku and ika jadi gila sibuk cari lelaki idaman dia...
tah siapa pun aku tak tahu...
yang aku tahu dia dok cakap dengan aku dia penah nampak laki tu
aku pun pelik
tah2 kiasawah kot???
tah la...lantak ko la ika
and banyak lagi perkara bodoh yang aku dengan ika lakukan bersama
hurm
pening + bodoh + lawak + gila.....semua adalah la
aku banyak lagi nak update story
hurmmm
sorry sebab dah lama tak on9
n.n

No comments:

Post a Comment