Saturday, November 20, 2010

hari yang sangat memenatkan tetapi happy!



arghhh!!happy nyer ak dapat jumpa dia...
finally impian aku tercapai kot nak jumpa dia..
ni la AR yang aku selalu cerita kat korang...
cute tak???
kalau tak cute pergi mati lah korang!
bagi aku dia cute and aku tetap sayang dia forever!
punya la susah nak dapat kan gambar dia ni
tapi dia tak tahu la aku update kat blog kan
kalau tak,mesti susah gila nak tangkap gambar dengan dia
takpe2
nanti kalau aku jumpa dia lagi,aku tangkap gambar banyak2 and update kat blog semua gambar tu
janji diam2 dah la
kalau dia tahu mati aku!
haha...
korang nak tahu tak???
hari ni kan...
aku date dengan dia
even dia selalu cakap apa yang orang buat kat dia
dia tak suka taw
macam jadi kan playground korang la kan
sebab bagi dia nampak macam kebudak2kan
tapi aku???dia senyum
hehheheh!
tapi aku suka la kan
kita orang berpegang tangan!tapi belum official couple la kan
hhehehe!
dengan mimik muka dia yang comel tambah2 la aku jatuh hati kat dia kan
best la kan satu hari dengan dia..maacam2 perangai aku boleh nampak depan2
dia tu kadang2 nakal gila!sabar je la dengan perangai dia tu kan
tapi aku balas balik!hahaha
dia teman aku,hantar balik(sebab sekali jalan nak pulang),pegang teddy bear aku yang besar gila uhhh(nanti aku cerita) and macam2 la
huh!
kalau aku cerita fasal dia dengan aku hari ni memang takkan habis sampai bila2 la kan
so pendek kan cerita
masa aku pulang and nak berpisah naik tren masing2 kan
aku tengok dia macam berat hati je nak lepas kan aku(ke aku perasan huh?)
tah la..janji aku bagi tahu pe yang aku rasa
thanks AR because bagi aku happy today
aku takkan lupa kot kenangan kita mula2 berjumpa secara berdepan
hehehe
LOVE U lOL!
itu cerita fasal AR kan...
ni aku nak tunjuk gambar teddy yang aku baru dapat and story bagai mana terlahir nye dia dalam hidup aku...
hahha!(mengarut je aku ni kan)
ni gambar dia
comel tak??? 
macam aku kan??hahahha
ni hadiah hari jadi aku tapi late pulak kan kawan aku bagi kat aku
tak mengapa,tak kisah...janji dapat kan??hehhe
mula2 nye aku nak pergi times square je amik adik aku
tibe2 dafi pulak nak ikut kan
biar kan je
tibe2 dia cakap dia nak buy kan teddy
apa lagi la,senyum tak terkira la kan
hahhaha!!
rezeki jangan ditolak,terima jek..selepas sesudah aku membeli kan ko teddy
aku bawak la jalan2 kat pavi semua
ye la kan..tak kan nak campak ko kat tepi jalan pulak bagi orang amik
mana boleh!!!!huh!
ramai kot yang nak kat ko!siap ada bawak lari jauh2 lagi taw
nak2 lelaki!hish...tak sangke laki minat teddy sampai cakap dengan teddy(macam hidup pulak kan)
huhhuuhuh!
aku sayang teddy aku ni betul2 sebab AR lah...
dia banyak kan pegang teddy aku
so itu fasal la aku sayang ko!
tapi ko boleh2 pulak nak bawak balik kan
tak pe..nanti aku beli teddy tok ko taw
satu yang besar and satu couple
kalau ada duet!XD
hohohoho!
itu je kot cerita teddy aku??
huh!
teddy aku dah jumpa pakwe....
nama dia fluffy!!teddy kawan aku...sekarang mereka tengah kenali satu sama lain(merepek je aku ni)
and story ke3 aku la kan
ni berkaitan otw nak balik rumah la ni
ada pulak cina tu gi tibai aku ni cina!
cewah!
bangga tak terkira,kembang tak berbungga!(semua layu!hahah)
dia cakap aku ni cina,comel and muka putih!!!hahaha
bodoh je aku ni
pusing punya pusing akhirnya sampai jugak la aku kat rumah kawan aku si ika ni huh!
so jadi gila la kami kejap
tapi kesian kot dekat dia
dia tak boleh nak fikir apa nak bawak g taiping esok!
hahahaha
kesian kan???
nak tolong tak tahu cam ner kan
sebab dia pnyer barang la kan
huh!
itu je kot story aku yang tak bape best hari ni
tapi ia cukup membahagiakan aku
sebab aku jumpa ko la AR
sorry tak dapat nak call u malam ni
takde kredit kot
heheheh
btw
tata all readers semua,aku ngantok!!!tak tahan!nak tidur!!daaaaaa...XD
itu lah kesudahan cerita aku...sebab aku malas nak cerita panjang2...aku penat la tak tidur dua hari ni!so kalau blog aku ni macam agak bodoh2 uhhh..tandanyer aku tengah tak betul la...maklum la kan..ngantok gila!tuhan je la tahu betapa ngantoknya aku hari ni!

No comments:

Post a Comment