Wednesday, November 17, 2010

miss u suki(twins)


ohhh!!!i miss u so much dear!!!
terlampau busy kan ko??
yela kan
kata nak target betul2 dalam spm kan?
weyh!
bila nak datang rumah?
spent time dengan aku!
rindu kot dengan ko!
tidur dengan ko
buat lawak dengan ko
sepak terajang ko
nganggu ko tidur
blah,blah,blah la
dulu berkepit jek 24 jam
dah macam kembar
memang orang cakap aku kembar dengan ko pun
aku just iya kan je la kan
atew dah ko akak aku adik kan
hahha
pe la yang ko tengah buat kan sekarang ni
aku nak text takut ngaggu
hish
bila la spm ko nak abis kan
peh!
rindu gila la kat ko!
nanti spm dah abis
jangan lupa janji ko tu
nak datang lepak,cuti dan balik kampung dengan aku semua tu
hurm
sampai ko je ak tak tahu nak tulis pe kot..
blur je
hahah
k la
len kali aku ada story psl kesayangan twins aku neyh kan
ak update ehhh
love u ya!
muahhhhh!!!!!

No comments:

Post a Comment