Wednesday, November 17, 2010

geram!


pagi tadi macam biasa la aku buat panggilan dekat AR la kan...
huh....
sakit hati kot berbual dengan dia..
tahu nak bagi orang marah je kerja dia ni!
agak bengang la dengan sikap dia ni
kejap baik,kejap jahat
aku pun pelik
tah lah
lantak dia lah kan
yang aku geram gila boleh2 pulak panggil aku gemok pendek!
heyh!
aku tak gemok la gila!
nak cakap orang pendek!
ko tu huh!
2X5 je pendek nyer...
jangan nak cakap orang la
hish
sumpah doh
aku semalam sakit hati gila dengan sikap dia tu
tapi tak mengapa lah
dah itu ko punya sikap
nak buat macam mana kan
aku tak boleh nak ubah perangai seseorang
kalau di ikutkan semalam abis je ko tutup hp uhh kan
aku dah tak nak call ko lagi
tapi nak menghabiskan masa yang ada lagi 30minit tu
terpaksa la aku call balik
huh
maybe today and tomorrow aku tak nak call ko
yela kan
ko kata aku neyh membosankan
maybe ko anggap itu gurauan tapi bila dengar hati sakit kot
ko seorang yang sangat kejam!
tapi hari jumaat nak call
nak tahu betol ke ko nak keluar
tapi hari sabtu aku boleh call
tah
pening2
biar aku sendiri la nak call ko bila kan
buat kusut pale aku je pikir sekarang
hurm
semalam kita asik gado je kan
pasal mulut ko la
tension aku dengar
hahaha XD
hurm
malas aku nak taip panjang2 pasal ko
bila teringat sakit hati je apa yang ko katakan tu
tak mengapa la
walau pun ko macam tu kan
aku tetap suka ko and akan tunggu ko XD

No comments:

Post a Comment