Friday, November 19, 2010

ibu ohh ibu


asik pasal ayah aku je
hari ni ibu pulak
hehehe
ibu!
walau pun aku selalu sangat menyakit kan hati ko
ko tetap ok je kan
even pun pagi tadi aku tak tidur satu hari
tapi ko agak marah la kan
sebab aku tak rehat
tapi ko punya kedekut lah kan
lagi teruk dari ayah!
tapi if aku perlu kan duet tu betul2 la kan
mula nya ko memang tak bagi
tapi pada pagi nyer...
ko akan tinggal kan duet tu atas meja aku
tenkiu la ibu!
evan aku ni degil gila kan
ko tetap sabar dengan aku kan?
sebab aku mewarisi segala perangai ko
itu yang ko faham sangat tu
kalau tak dapat nak memberontak je kerja dia kan?
sabar je la kan?
hehehe!
ibu ohh ibu
ko la tempat aku mengadu dan bermanja lah kan
maklum lah kan
perangai manja aku tak pernah hilang sampai sekarang
walau pun ko agak menyampah jugak kan
hehehe
ko tempat aku bergosip and mengumpat
itu pun fasal hal kita2 je kan???
bukan peduli pun fasal orang lain
uat bikin doa je tiap2 hari
hahahha
walau pun ko sporting and plus gila
tapi kadang2 ada waras nyer juga la
hahaha
kelakar je kan???
walau apa2 pun
aku tetap sayang ko!
muahhhhhhh!!!!!
love u forever....
XD


No comments:

Post a Comment