Saturday, April 9, 2011

never know what it's love

i already thing about this?
really i dont know what it's love?
or i just ignore about it just dont want my heart anymore?
really i do that???
and what of you guys thing???
same like what i say?
hahahaXD
sebenarnya bukan la
aku tulis macam tu sebab aku cuba untuk memegang istilah itu
supaya aku tak tertipu and sakit hati or mudah terpedaya dengan dunia khayalan
by the way
i dont want hurt anymore!
bukan sekali dua kot....dah bekali2 aku kena
cukup la last dengan mamat yang menyusahkan aku neyh
si gemuk yang bodo(name yang aku bagi kat dia kot)
hhehehehXD
tipu la kalau aku cakap aku tak sayang kan dia kan
sebenarnya kan aku masih sayang kan dia until now
but apa daya aku can???
just ignore my feeling and do my work
hohohoho...n.n
cuba merubahkan hati aku yang sentiasa basah kepada kering
boleh ka aku buat macam tu?
comporm2 la tak boleh...
tapi aku akan cuba juga tok tidak bercinta 
jadi kan hati kering!orang yang tak mempunyai perasaan
and aku berharap apa yang aku hajati ni akan tercapai...
tak pernah kenal apa itu erti cinta dan tak pernah kenal apa itu cinta
semoga ini akan berkekalan sehingga kehidupan aku lebih terjamin or someone that can knock my heart
but my love to my beloved love at up stairs never change
no one can change that feeling even my parents...
i hope my feeling never change!

No comments:

Post a Comment