Wednesday, December 22, 2010

thanks dear

hari ni hari apa??
hari ni hari rabu!!
berapa hari bulan ehh?
22/10/2010!
apa aku buat huh?
huh!aku date dengan amer!!!!
auw3!!
i miss you so much la dear!
dah lama kn itew tak date kan?
tapi meet itew skjap je kan?
maklum la kan...
tak cukup masa nak jumpa btw ko pun ada hal kan musyuk?
tapi aku tetap rindu kan ko!!
need ko gila2 la!!!
sayang!!!!!
i want you!!!
do you know that how much i love and miss you?
auw3....
so sad...T.T
sayang!!
dulu percintaan kita hitam putih tak ada corak kan???
gelap jek memanjang..
yela kan..jumpa tak?text tak?semuanya tak kan?
sebab semua gara2 spm..
aku biarkan la kan...tak nak nganggu 
btw kan
ko punya hp pun rosak bagai..kenal sangat dah perangai bie ni huh!
tapi sekarang kan bie...
dah warna warni..PELANGI gitu!!!!
semua colour ada...
dari hitam putih jadi lah warna warni kan
kan berseri kalau kita berkasih2 seperti begini??
tapi ko tak romantic!!!!>.<
please be someone yang romantic...
tak mintak banyak pun
sikit je and
nak bie care kat bby...I NEED YOUR ATTENTION!!!
PLEASE LOOK AT ME DEAR!!!!
thats all...tak mintak lebih kan??
tapi tak mengapa la...bby bahagia dengan bie..even bie tak romantic mana pun!>.<

sayang!
teguhnya cinta kita yang sekarang ni...(i think lol)
dah nampak perubahan yang ko lakukan kan...
even sedikit...
itu pun dah cukup memandai untuk diri ku ini!
dan membuatkan bby tersenyum lebar...
sampai telinga!!!
macam badut!!
hahaahXD
auw3!!
i love you la sayang!
 sayang!!!
hari ni jugak la kita berpelukan kan??
hahaXD
yeah!!!
we made it!
what a stupid words i use??
hahaXD
setelah 6bulan lebih kan kita bersama
ni first kita peluk kan??
lama kan??
hahahXD
aku happy!!!even pun bie tak peluk bby!!!!>.<
bby tak kisah...yela kan
tak penah2 nak peluk tiba2 je aku pelok ko tak tentu pasal
mesti bie pelik kan??
heheXD
bby memang dah lama nak peluk bie lah!!!tapi bby nak tengok bie cam mana..
ternyata seperti aku pikir kan!!!
ko hormat aku!!!!thanks my dear..XD
auw3!!!
ni first time jugak kita kiss kan??
but pipi..
itu pun bby jek yang kiss
bie tak balas pun kan??
sedihnya
huk3.....T.T
len kali balas tahu???kalau tak balas!
bby gigit bie!!!grrrrrrrrr!>.<
pipi bie gebu!!!hak3!!
rasa2 nak gigit je tadi!
tapi tak apa..
tahan nafsu gigit mu itu!!!!!
dah la bby geram!!kalau dapat pipi cam tu
memamg sedap la!!!mesti bie senyum geram masam je kan??XD
suke dapat tarik2 cubit pipi bie!=P

walau pun satu hari ni aku dok jek nak kepit dengan ko...
peluk ko!
nak2 time bie tengah feeling karok!
bby boleh2 kacau bie...
g peluk bie semua kan...
tengah jalan!boleh2 pulak aku selit dari belakang and pelok ko time2 tengah jalan tu..
mesti agak rimas kan??
tapi bby tengok bie tak kisah kan?
malahan bie senyum je
tak ada nak tolak tangan,badan semua...
even pun cakap rimas..
tak ada3!
heheheXD
sayang ko la gila babi!!!
tak tahu la bagi bie perangai bby macam mana kan
tapi bagi bby tadi
perangai bby macam budak2 kecik pun ada
budak kecik yang nakal!
yela
dok je kepit bie
kacau bie karok
huh!
g cubit2,tarik telinga bie!
merah bby tengok..auw...
kesiannya sayang bby sorang ni
tu la
buat perangai lagi!!!
sape suh??kan dah kena piat2 dengan bby!
nasib baik tak gigit bie...
kalau tak mesti merah gila kan bie??
hek3!=P

bby teringin ouh nak kiss lips n bie!
aku dah mula gatal la ni!!!
babab kunk!padan muka aku!!
aish....p lantak la aku nak kiss amer ke tak!!
sibuk jek diri aku nak arah2 tak bagi aku kiss amer!!
hahahaXD
tapi sayang nya tadi bie tak kiss bby pun!!macam mana bie nak kiss lips
hish!!
katuk bou taw...mou ka??hak3...mesti tak mou punya!XD
i want cpr!!i dont care!!
cewah!
ngade2 la aku ni..cubit diri sendiri!!!
ouh!!sakit!!hahahahXD
hahahaXD
tak sangke kan masa kita jumpa bie ingat pasal denda yang bby bagi kat bie kan?
tula...
mungkir janji lagi kan??
bie tak turun kl lewat sape suh??
huh!!!padan muka hang situ!!
tapi,tapi,tapi
hukuman yang bby bagi tu tak adalah berat mana pun
saja je nak tengok bie macam mana kan
bby denda!!!
apa ye??
korang agak la kan??gambar music aku dah letak kat at atas tu??comporm korang tahu punya la kan...tak kan tak tahu lagi???susah la kan!
bby denda bie.......................
buat lagu and sing for me!!hahahXD
hukuman yang bagus tok bie!
boleh tengok betapa sayangnya bie kat bby kan?
bukan permintaan tapi hukuman!
kalau bie mungkir janji lagi
bby buat lagi hukuman pelik2
hahahaXD
i waiting!!!
1week sahaja kan??
kejam kan bby neyh??
tapi bie tetap layan karenah bby yang suka marah2 dan membebel ni..
dan suka menyusahkan bie!hahaXD
tapi bie tetap sabar dan sayangi bby even bby macam gini kan sayang?
thanks a lot my dear..
bie!!
bby doakan hubungan kita kekal selamanya
i love you more and more and more
only you!!!
tak ada lagi kut orang lain
tuhan!tolong la berkati hubungan kami
aku tak sanggup kehilangannya
aku terlampau menyayangi dan mencintai dirinya
hanya dia sahaja
tak ada 2,3 or penganti lain yang boleh ganti kan dia(selama dia dengan aku)
my love just for you lol dear..
 
 
ni gambar aku dengan dia....time aku gedik2 la ni kan...hahahaXD
hope korang enjoy la story aku ni




time ni aku nganggu di nyanyi!dah la ie tengah feeling tu!hahahXD...
aku sayang ko lah!!aku tak nak ko pergi dari hidup aku la gila!!!XD



ni pula dia baru je abis nyanyi...apa lagi...terus dia peluk aku nak tangkap gambar...
hahahhaXD
happynya bila dengan dia....thanks sayang...
i love youXD

p/s:macam ni la kalau aku dah tak update 3 4 hari blog...panjang lebar je cerita yang aku nak cerita kan??kalah pm bertutur kata di atas dewan!!!hahahXD

No comments:

Post a Comment