Thursday, May 5, 2011

kerana ko aku bahagia

weeeeee~tanpa ko tak ada la aku nak ketawa and bahagia sorang2 macam ni kan...thanks gila kat tuhan kerna dia bagi ko kat aku kan...hehehXD...sayang ko la keding!!!!keding oh keding!!!aku rindu ko doe!!!sebab ko la aku pandai gelak sorang2,ketawa sorang2,senyum sorang2....dah macam orang gila aku tengok...kesian betul laaa aku neyh kan..hehehxD...sebenarnya kan...aku ada banyak benda aku nak cerita pasal tajuk ni kot..tapi di sebabkan mata aku dah jadi merah gila!!!macam setan dah aku tengok...and agak dalam keadaan yang blur sedikit,,tak dapat la aku nak cerita panjang2..heheheheXD,ain tahun aku ceritra panjang2 ko bace la sampai mampush ehh..hehehXD....urm..ko gila!!!sayang ko la!!!!terpakse berhenti di sini....kekalutan makin mandatang,kecelarutan makin menjadi-jadi...mengarut dah terlampau2...hahahaXD...sayang ko la keding!!!<3

No comments:

Post a Comment