Thursday, April 14, 2011

mungkin saya tak berguna

saya tak berguna kan awak?
yes!saya memang tak berguna!
saya tak ada masa kawan saya dalam sedih...
dapat2 tahu je kawan saya dalam keadaan menderita
dah lama saya tak berhubung dengan kawan2 baik kesayangan saya
saya memerlukan dia orang
saya nak kembali macam dulu yang selalu berhubung dengan korang
tapi kan semua nya dah berlalu dan pergi begitu saja
tak ada yang mahu berhubung dengan saya
bukan kerana tak suka atau benci
sebab hubungan kita orang dah terlalu jauh dan masing2 mempunyai kehidupan sendiri
tapi kan...saya amat merindui kawan saya yang dulu
saya terlampau sayang kan kawan saya
kadang2 saya baca blog kawan saya
saya akan menangis even bukan saya yang merasai nya
tapi kepedihan dan kesakitan yang korang rasa tempias sekali dekat saya
awak ohh awak
boleh ke saya membuat satu permintaan yang saya nak awak semua macam dulu
saya terlampau merindui awak dan memerlukan awak
awak tolong......tolong kembali kepada saya ye
hurm...T.T

No comments:

Post a Comment