Friday, April 29, 2011

290411

I LOVE YOU MY DEAR!<3
peh...ak nk tatap wjah hodoh ko lama2 ko taw x!
xpuas ak nk tatap muka ko yang terlampau hodoh tu!
weyh!aku rindu kan ko...
bila aku pandang muka ko tengok lama...ko boleh tanya kenapa aku pandang
sebab aku dah lama tak tengok wajah ko tu
tak ada la lama sangat la kan
hari ni date kat rumah lagi...abis la ko
semua mak ko sembur fasal ko kan
hahahahaXD
huh!fasal yg aku risau pe yang ibu nak tanya tu kan
rupa2 nya fasal i tak bertudung dulu
buat gabra jek...jangan nak bagi suspen lebih la..haish><"
like always..u buat lawa yang memang menbodohkan diri u
story kosong je kan sayang
then tiba masa hantar i balik kan2
awak oh awak
rasa mcm nak tergelak jek ko ckp yang ko jatuh hati buat kali kedua
1)suara aku ehh?
2)now aku berpakaian baju kurung pula?
lepas neyh apa pula yg u nk jatuh cinta dengan i??
hahahahXD
ko gedik kan!
ngade2 ngan aku kat tangge
tampar ko karang baru tahu
hahhaXD
tapi sweet je....wek!XP
tapi kan sayang
time nak balik tu kan
rasa mcm tak nak balik je
nak dok diam2 dengan ko je
tak boleh nak berjauh dengan ko la bodoh!
urm......
dah la ko bomoh aku kan?
sampai aku jatuh hati dengan ko
ko mandrem aku kan?
hahahahXD
btw..
hari ni aku cukup tersenyum sebab dapat bertemu dengan ko
lain kali jumpa lgi
iloveyou my dear<3

No comments:

Post a Comment