Thursday, March 17, 2011

cerita kosong

fuh!!!!to long that i never update my story ryte???
sorry lol...busy with my study,exam adn sport
ini pun not done yet
always ad practice ohh
sgt meletihkn jiwa and raga ku
but its oryte
im happy with my life ryte now
with my love that already been together(later i will update it)
with my study that i dont know what my result
with my sport that my tournament come
all ok no problem
apa yg merungsingkn sekarang ni
my family lol
ade saje nak berkelahi lah mak bpk ak neyh
but i dont care about that
what they all want to do not my problems
pandai2 la dpew org setel kn
huhuuh
korg mesty xtaw kn spew couple bru ak kn?
hahahahXD
so funny!!
mmg korg xtaw un sbb ak xbpew nk sgt cter psl ie
nnty blew dh tsebar dpew mule la nk kwan
blew sdh kwan....
mule la babak2 mengorat yg mengelikn jiwa n raga ak yg xbpew nk jiwang karat sgt
then couple dlm diam2
i2 ak xske uhhhh
xrmai un yg taw ak dh bcouple and ak dh bpunye
blew org tnyer ak mule la nk ngelak la pe la
bkn xnk ngaku tp ak risau kene kebas jek
like be4 this
all couple ak yg ak syg sume kne kebas
mcm haram jek kn
xdew org len ke nk kebas
laki ak muke buntut kuali jgk la korg nk kebas kn?
sah!!!
korg xdew test korg sndry kn?
BRABO!!!!!!!
yeah i know that all my boy tmpt btumpang madu kn???
hahahahXD
rembat la korg
ak dh xpdli da
ayt yg ak akn pgg smpi skunk neyh

KALAU DIA NAK CURANG,CURANG LA..AKU SUDI....TAK KESAH LA DIA NAK LEPASKAN AKU KE TIDAK JANJI DIA BAHAGIA DENGAN PASANGAN BARU DIA LA...TAPI KALAU DIA STILL INGAT DEKAT AKU AKU TAHU DIA TAK KAN COUPLE LAIN SEBAB AKU TAHU DIA SAYANG KAN AKU....

sedap jek ayt ak....klo org dgr ckp ak xsyg...
sbbkn dh syg sgt la uhh ak buat gitu..klo xdewnyer ak nk ckp cm neyh
aduyai....haish
kene la redho kn???XD
hurm...forget about it
and smbung la ke story ak lg stu ttg gemok ak neyh huh
yg neyh hanye la kiasan sjew
n myata kn bhwe k neyh bek2 jek 

p/s:sory dh lme xupdate story...ak dh bgy thu la pde mule2 ak cter..hope korg phm key..thanks..XD

No comments:

Post a Comment