Saturday, December 18, 2010

to acik


thanks acik
sebab saport aku g kl dan membenarkan aku hang out dengan member
even aku dengan ko hanya hang waktu pergi dan balik
aku tetap rasa happy bila dengan ko!
ko buat lawak
ko pandai jaga hati aku
ko buat aku tak bosan
ko jaga aku 
dan segalanya yang ko lakukan kat aku la
walau pun aku penah reject ko
tapi ko tetap baik dengan aku kan??
heheXD
aku rindu masa sama lepak dengan ko la gila!
ko take care gila2 dekat aku kan??
yela
like you say
im your sister....
thats why you love me and take care at me
XD
tapi ko jealous bila aku text with my husband!
tapi ko pedulikan nya
maklum la kan...aku dengan ko hanya abang dengan adik
hhehehXD
tahun depan ko nak sambung belajar kan??
bagus3!!!
terus kan dengan usaha anda!!
aku akan sokong dari belakang!
semoga ko berjaya dalam hidup!!
jangan lupa dekat adik ko yang sorang ni huh!!!
yang selalu bermanja dengan ko...
dan yang agak gedik2 ni
and next time ko nak keluar lagi dengan aku kan??
even that
ko saport aku jugak!!
haiyak
ko degil la!!!!
aku suh ko simpan duit ko tak nak
maklum la kan next year kita tak boleh nak rapat sangat
ko sambung belajar,aku nak spm kan??
hurm....
sedihnya berpisah dengan ko walau pun hanya untuk seketika
nanti aku tak ada orang yang aku nak manja2 dah
nanti aku tak ada orang nak membebel dengan aku dah
nanti tak ada orang nak control aku dah
and everything yang ko buat...
sedih,sedih,sedih.....
sayang ko la SOTONG!!!!!
thanks once again
XD

No comments:

Post a Comment