Saturday, December 11, 2010

semalam + hari ni


pagi2 ibu dah memekak suh bangun!
peh!
penat kot!!!
tah ape aku buat pun tak tahu la
maybe sebab aku tidur pukul 5 pagi kot
hahahaXD
ibu suh bangun siap2 nak g mandi
yela
kalau aku tak ikut ibu merajuk!
cukup benci bila perangai merajuk dia dah kluar
so aku siap2...then aku suh suki pulak siap2
heheheheXD
then dah siap sume
apa lagi!
kami bertolak la kan..
huhuhu
ingat nak ajak bulat sekali join aku
aku msj2 dia tak balas
sedih je!!!!
kalau tak
dah meet dah
yelakan
tempat tu dekat kot dengan depe orang!!!
boleh meet amer!!tapi hp amer tak siap baiki lagi
huhuuh
aku mandi la at situ macam orang bodoh,buat keje bodoh..apa2 yang bodoh la!
tak ada yang pandai pun
hahaXD
air deras gila kot!!!!
sampai!
OPSS!!!!
nampak my bra!
hahahaXD
aku bodoh kan??
siap boleh cakap
weyh!!
nampak bra aku
nasib baik lawa!
hahaXD
siot jek
adik aku cakp
"ibu!!tengok akak...tak rety malu.."
ibu pulak balas
"biar la..aku tak peduli"
hahahXD
lantak korang la
badan aku...bukan korang punya
lepak2 jap,makan sume...
aku bosan aku ajak la ayah aku balik
so bila pulang balik tibe2 dapat msj dari bulat!
peh!!!!
lambat!!!!
sedih gila kot...tu la..len kali reply cepat2 taw!!!
then balik2 aku terus balik!
pada hari ni
aku nak hantar suki pulang
huhu
bubye my lover!!!
i will miss you
heheheXD
tape2
nanti aku g rumah ko ye
tapi tunggu aku ada duet la ehh
so sampai sini la cerita bodoh aku ni huh!
XD

No comments:

Post a Comment