Tuesday, December 14, 2010

pure2 xknl adk!haha


annoying-annoying

semasa ku berjalan pulang
ohhh..
bukan semasa la
lepas aku keluar dari kereta and menuju ke taman
itu baru betul!!!
hahahahaXD
aku lalu la padang futsal berdekatan dengan kawasan perumahan aku tu
aku nampak la bayangan bju yang aku kenali
yang tertulis apetah
tapi yang aku ingat
school asean games!!!
heheheXD
baju aku la tu!!!
adik aku amik ohhh=P
so aku pandang la muka yang amat aku kenali itu
ohh tidak!!!!!
adik laki aku!!!
harap2 la dia tak nampak aku
then dia terus melambaikan tangan padaku
aku apa lagi
tarik muka and pura2 tak nampak dia
macam tak kenal la!
hahahahaXD
then kawan2 dia pun mentertawakan dia
kesian sungguh aku tengok!!
hahaXD
dia tegur la aku
aku cakap
balik la gila!
maklum la
aku bukan kenal dia
tak perlu cakap panjang2...HOHOHOXD
so dia pun berkata
kejap lagi aku balik la!
aku terus berambus dari situ dan tak perlu aku melayan perangai orang gila tu
hahahahahXD
kesimpulannya disini
jika anda mempunyai adik
jangan bertindak seperti saya yang tak ngaku adik..jaga la adik anda..sekian terima kasih=P
hahahahahXD

No comments:

Post a Comment