Friday, December 10, 2010

finally!!yeah!get ya!


arhhhh my dear!
do you know that how i miss u!!
finally i get talk with you!
hehehe!!XD
dah la ko kejam!!!
sampai hati ko kan??
dah la nak tinggal kan aku....
meet pun tak nak...
wonder girl jugak la yang ko g cari kan???
sampai hati ko!
wonder girl lagi penting ouh!!!
tak apa lagi la...aku sabor je kot
nak2 yang aku tak tahan kan
ko tak sudi nak cakap dengan aku kan??
sibuk nak g mandi!!!
yela kan...
en.abang kita baru bangun tidur
bab tu la nak g mandi..
tak selesa kata kan
sedih,sedih,sedih ohhhhh!!!!
T.T
dah la tak nak repair hp...
boleh2 cakap kalau rajin baru nak g!!
bila masa dia rajin pun aku tak tahu la
hahahhaXD
suke betul aku dok kena kan dia
akhir2nya
dia degar cakap aku jugak
heheheheXD
sayang ko la busyuk!!!!!
heheXD
walau pe2 un..take care auw yunk
jangan nak gatai2 dok tengok wonder girl 24jam!
neyh huh bini ko ade
pandang sini lama2!!
hahahaXD
jaga diri baik...
>333

No comments:

Post a Comment