Tuesday, December 7, 2010

entah lah


hehehe...hari ni macam biasa la
aku bangun di antara pukul 12 hingga ke pukul 1
lama kan aku tidur???
biasa la...
aku tidur pukul berapa...
pukul6 7 pagi!
memang la kan aku bangun lewat
hohohoXD
hurm
so bila2 je aku bangun tidur mesti aku tengok hp aku
kot2 ada pangilan dari yang tersayang kan???
tapi jangan harap la nak ada
tak penah ada pun!
geram + geram + geram!
huhuhuXD
so aku keluar je bilik.....
wajib ada sekumpulan budak laki at ruang tamu aku tu huh!
dulu mula2 memang la malu kan
sekarang lantak korang la
aku tak peduli dah
dah biasa
setiap hari mesti ada kut!
semak je!huh!>.<
dengan malasnya aku terus pergi kat komputer dan tolong on kan
nak suruh adik aku??
memang la tak dapat kan 
selepas segalanya sudah on 
aku kemas la rumah..
itu pun kalau mood aku baik aku kemas la 
kalau tak goyang kaki tengok tv dulu!
hahahahXD 
selepas beberapa jam
bila time aku nak mandi la kan
aku baru la masuk bilik 
kalau tak tengok tv lagi uhh
tak pun tgk movie dgn adik dan budak2 laki yang lepak di rumah aku
hahahahXD
ketika aku ingin memasuki bilik air 
berkemban la aku 
aku peduli apa
bilik air sebelah bilik aku je 
korang nak tengok ke apa2 ke suka hati korang la 
aku bukan uat free show!
aku nak mandi je!!! 
tapi mereka tak berani nak pandang 
aku ni kan gadis yang garang kat flat ni..
berani mereka nak kacau hidup aku??
 mai...kalau tak kena dengan aku tak sah la uhh!!
hahahahaXD 
selepas mandi dan siap semua nya 
aku pergi kat komputer and on9 la
kalau tak pun tengok video 
itu la kerja aku dari aku bangun tidur sampai la ke pagi 
kalau ibu balik lewat...
aku masak la.. 
makan kenyang pulak
huhuhuhXD
ni la kehidupan aku yang berulang kali setiap hari tanpa jemu
memang boring kot!
tapi nak buat macam mana kan??
redha je la ye 
bak kata aku(copy dari nora danish) 
hidup ini cuma sekali
so kita enjoy!!!!yeah!!!XD

No comments:

Post a Comment