Thursday, November 18, 2010

ayah saya sangat kedekut!


annoying - annoying

ayah ohh ayah
kenapa lah ko sangat kedekut dengan aku?
aku hanya meminta rm50 sahaja
lagi pun aku bukan ada at sini selama satu minggu
ko pun tahu kan?
kamu boleh2 pulak open pasal ko keluar duet beli susu yang paling mahal masa aku kecik?
peh!
sakit hati dengar
itu pun nak berkira ke?
dah aku anak ko
memang la keluar duet beli susu
sengal doh ayah aku ni
tapi aku tetap tak peduli
esok aku mesti tuntut rm50
nanti mintak sabtu tak dapat dah
aku dah gerak tengah hari meninggalkan rumah
ibu ku pun satu
pihak belah dia
aduh!
asal la dengan korang ni?
aku bukan mintak banyak pun
cuma rm50 je?
itu pun nak bising bagai ke?
haiyak
yang penting sekarang ni
esok aku akan mempertahankan hak aku untuk mendapatkan rm50 tu
aku tak peduli
haha XD
aku ni macam budak kecik je
pasal ni pun nak heboh satu dunia kan?
mengarut je aku ni
dah la
sampai sini je aku taip
lagi panjang aku taip
lagi banyak benda yang aku mengarut pasal ayah aku
XD

No comments:

Post a Comment